Køretimer

Vi aftaler kørelektionerne fra gang til gang og jeg henter og bringer dig, efter dine ønsker uden beregning  (hjemme, skole, arbejde m.m) i den udstrækning uddannelsesplanen tillader det. En meget stor fordel for dig, da det sparer dig for masser af tid, buspenge og besvær.

Alle kørelektioner varer ca. 45 min og efter hver lektion får du en evaluering af hvordan det er gået

Undervisningen foregår i denne Mercedes. Mercedes har med den skabt en bil, der er virkelig sjov og spændende, at køre for vi “motorgale” med en kraftfuld 4 cylindret motor, der gør kørslen til en oplevelse for os der elsker den slags, men som samtidig er dejlig nem og smidig, at køre for de lidt mindre “Entusiastiske”. På grund af den høje kørestilling har man et virkelig godt overblik over trafikken, så det er let at orientere sig. Du kan også nyde den friske luft, og udsynet gennem det store panoramasoltag. En skolevogn på virkelig højt plan som gør hver køretime til en oplevelse, måske byens bedste skolevogn.

Jeg kan også tilbyde kørekort i en automat gearet bil. Det er en lækker Audi Sq5 som det er en ren drøm at køre, men desværre får du så også kun kørekort til automatgearede biler. Dette kørekort kan senere udvides til manuel gear, uden ny teoriprøve. Audien har samme komfort med høj kørestilling og soltag som Mercedesen.

Du er altid velkommen til at stille spørgsmål – også under kørslen.